Ahad, 7 Februari 2010

Menderita Migrain & Kembung Perut selama 15 tahun

Norlaila Binti Ahmad

54 tahun, Puchong, Selangor

Tarikh: November, 2009

Penyakit Migraine yang saya alami selama 15 tahun kini telah benar-benar berkurangan setelah mengamalkan Cecair spirulina berenzim. Dahulu, saya mengidap migrain yang serius bersama penyakit kembung perut hampir setiap malam sehingga saya hanya dapat tidur pada pukul 3-4 pagi. Saya juga mencuba pelbagai ubat-ubatan sehingga membuatkan saya khayal setiap kali mengambilnya. Kini setelah sebulan mengambil 1 paket cecair spirulina berenzim pada setiap pagi, saya sudah dapat melelapkan mata dengan baik, malah masalah sembelit yang dialami juga telah menunjukkan perubahan. Kini saya mempunyai lebih tenaga untuk menjalankan rutin seharian dengan lebih baik.