Ahad, 7 Februari 2010

Arthritis, Pigmentasi yang serious di muka

Lee Ah Yong

51 tahun, Melaka

Tarikh : Disember , 2009

Saya bekerja dalam industri katering. Disebabkan sentiasa terdedah kepada asap, wajah saya mengalami mesalah pigmentasi yang serius dan bintik-bintik gelap. Malah saya selalu keletihan dan mendapat arthritis di tangan. Saya mencuba 2 paket cecair spirulina berenzim dan 1 paket kalsium citrate yang dicampur bersama 1 liter air dan diminum perlahan-lahan sepanjang hari. Setelah 2 minggu, saya dapati, tangan saya tidak lagi sakit . Saya teruskan pengambilannya sehingga sebulan kemudian, rakan-rakan mula menegur tentang pigmentasi yang semakin berkurangan, malah wajah semakin cerah membuatkan saya semakin berkeyakinan. Tenaga juga semakin bertambah. Saya mula berkongsi dengan rakan-rakan tentang produk-produk hebat ini, dan kini, bukan sahaja kesihatan kembali pulih, malah pendapatan saya juga semakin bertambah.