Ahad, 7 Februari 2010

Kencing Manis & Darah Tinggi

Hee Mei Lang

58 tahun, Miri , Sarawak

Tarikh : Januari 2010

Saya menghidap penyakit kencing manis sejak 20 tahun yang lalu sehingga terpaksa mengambil suntikan insulin sejak 1 setengah tahun yang lalu. Selain itu, saya juga mempunyai masalah tekanan darah tinggi , asma dan osteoporosis. Pada Jun 2009 , saya mula mengambil Cecair spirulina berenzim & Kalsium citrate. Setiap hari saya mengambil 2 paket Cecair spirulina berenzim, & 1 paket Kalsium citrate yang dicampur 1 liter air dan diminum sedikit demi sedikit sepanjang hari. Saya turut mengambil 3 tiub propolis dan 2 paket Royal Jeli setiap hari. Di awal pengambilan , penyakit asma sedikit bertambah , malah kandungan gula dalam darah juga meningkat. Namun saya teruskan juga mengambil produk-produk tersebut . Setelah sebulan setengah, tahap gula dalam darah telah menurun dengan ketara sehinggakan saya tidak perlu lagi untuk mengambil suntikan insulin. Penyakit asma juga sudah semakin baik. Sekarang saya merasa kembali sihat bahkan dapat kembali bekerja sebagai pemandu teksi, di usia 58 tahun.