Ahad, 7 Februari 2010

Ekzema selama 11 tahun pulih dalam masa lima hari!

Mohd. Noor

38 tahun, Bentong,Pahang

Tarikh Ogos2009

Saya telah menderita masalah penyakit kulit (ekzema) selama 11 tahun, yg turut memberi kesan ke atas seluruh tubuh badan saya terutama di bahagian muka, bahagian belakang, tapak tangan, malah di bahagian kuku juga. Apabila saya menggosok di bahagian yang bermasalah, ia akan menyebabkan pendarahan dan menjadi sakit terutamanya apabila saya terdedah kepada cahaya matahari dan ketika memasak. Ini menyebabkan saya menjadi seorang yang pemalu dan selalu memakai baju lengan panjang untuk menutup tangan saya. Saya mendapat tahu produk cecair spirulina berenzim dan kalsium citrate daripada seorang kawan dan mula mengambil. Pada mulanya, saya dapat merasakan banyak pergerakan di bahagian usus seperti saya telah mengeluarkan banyak toksin daripada badan. Ia sungguh menakjubkan. Lebih memeranjatkan, hanya dalam masa lima hari saya telah merasakan perubahan yang begitu ketara. Ini sungguh menakjubkan dan kini saya boleh menikmati kualiti kehidupan yang lebih baik.