Isnin, 24 Mei 2010

Pedih pada siku akibat demam Chikungunya & Migraine

Tay Hwee Sia
Usia : 37
Pekerjaan : Suri rumah
Alamat : Muar, Johor
Tarikh : April , 2010
Pengambilan : Cecair Spirulina Berenzim, Kalcium citrate

Kesan daripada demam Chikungunya 2 tahun lepas mengakibatkan rasa sakit sendi pada siku kanan. Ianya semakin memeritkan apabila tulang di siku saya berantakan. Doktor menyatakan ianya adalah lumrah kepada penghidap-penghidap Chikungunya dan saya hanya boleh bergantung dengan ubat penahan sakit serta sistem imunisasi badan untuk sembuh. Selain itu saya juga sudah bertahun-tahun mengidap migraine. Akhirnya saya mencuba cecair spirulina berenzim dan cecair kalsium . Setelah seminggu pengambilan, rasa sakit di siku saya bertambah pedih dan kulit menjadi gatal. Namun setelah dua bulan, sakit di bahagian siku saya telah hilang sepenuhnya, malah penyakit migraine juga telah jauh lebih baik. Rakan-rakan dan ahli keluarga turut menyatakan kulit saya juga kelihatan semakin sihat.