Isnin, 3 Mei 2010

Jangkitan telinga berulang

Rokiah Bt Othman
Usia : 60 tahun
Perkerjaan: Suri rumah
Alamat : Puchong, Selangor
Tarikh : Februari 2010

Saya telah menghidap jangkitan pada telinga yang telah menyebabkannya bernanah dan gatal sejak bulan Disember 2009. Sejak itu, saya terpaksa berulang alik ke hospital untuk mendapatkan rawatan pakar seminggu sekali selama setahun. Mujurlah saya bertemu seorang rakan lama yang kemudiannya memperkenalkan Royal Jeli & Propolis. Saya mula mengambil 2 paket Royal Jeli sehari serta 2 tiub propolis pada Januari 2010 yang lalu. Setelah 5 hari, saya amat terkejut dengan kesannya dimana nanah didalam telinga telah pun kering dan tiada lagi rasa gatal. Sekarang, setelah dua bulan, jankitan pada telinga saya tiada lagi.

Mak Ton berkongsi pengalamannya dengan Life Regen.