Isnin, 17 Mei 2010

Kencing Manis

Yap Moe Seng
Usia : 32 year old
Pekerjaan : Aman Puri, Kuala Lumpur
Alamat : Pemandu Lori
Tarikh : Mac 2010
Pengambilan : Royal Jeli

Saya mula menghidap penyakit kencing manis sejak berumur 13 tahun dan hanya bergantung kepada ubat-ubatan hospital.Namun begitu, tahap gula darah darah masih lagi berada pada paras yang tinggi iaitu secara purata 19. Saya kerap berasa dahaga dan letih sehingga saya jarang keluar bersama-sama rakan-rakan. Apabila tangan saya terluka, ianya sukar untuk pulih. Pada Februari 2010 , saya mendapat tahu tentang Royal Jeli dan mula mengambilnya 1 paket sehari sebanyak 3 kali sehari serta mengawal pemakanan saya. Dalam tempoh kurang daripada sebulan setengah sahaja, tahap gula dalam darah saya telah menurun daripada 19 ke 6.2. Sekarang saya tidak lagi perlu mengambil sebarang ubat-ubatan malah tahap gula dalam darah saya masih lagi stabil dan rendah. Tenaga saya juga semakin bertambah malah segala kesan-kesan luka ditangan telah pun pulih.