Isnin, 31 Mei 2010

Darah tinggi (turun daripada 180/30 kepada 120/80), Kencing manis (turun daripage 19mmol/l kepada 6mmol/l) & Penurunan Berat badan

Aishah Bt Saleh
Usia : 48 tahun
Pekerjaan: Suri rumah
Alamat : Kg Tengah , Puchong, Selangor
Tarikh : April, 2010
Pengambilan: Royal Jeli, Propolis, Cecair Spirulina Berenzim

Setelah mengambil Royal Jeli , Propolis & Cecair spirulina berenzim selama lebih kurang sebulan bermula Januari 2010, kadar darah tinggi saya telah menurun daripad 180/130 kepada 120/80 , manakala kencing manis daripada 19 ke 6. Satu perubahan yang amat menggembirakan saya memandangkan saya telah tiga tahun menghidap kedua-dua penyakit ini dan bergantung kepada ubat-ubatan hospital. Malah doktor juga pernah menyarankan saya untuk mengambil suntikan insulin. Kini, saya bukan sahaja bebas dari ubat-ubatan hospital, tetapi juga, berat badan saya telah berkurangan daripada 78kg kepada 64kg. Malah sekarang, saya juga telah kembali dating bulan sepertiman sebelum menopos beberapa tahun yang lalu. Saya bena-benar rasa seperti kembali muda dan ini benar-benar mangagumkan.